مقالات

عروسک قیمت مناسب

عروسک قیمت مناسب

برای بسیاری از افراد پیش آمده است که در هنگام خرید عروسک، به دنبال محصولی مقرون به صرفه و در عین حال زیبا و جذاب هستند. همانطور که می دانید عروسک ها مانند سایر اسباب بازی ها دارای انواع مختلفی هستند. هر کدام از آن ها از لحاظ جنس، وزن و دیگر موارد این چنینی دارای تفاوت های بسیاری با یکدیگر می باشند. از این رو قیمت های متفاوتی از یکدیگر دارند. برای آنکه بتوانید در بین تنوع این محصولات یک عروسک قیمت مناسب بخرید، لازم است تا یکسری نکات کاربردی را در نظر داشته باشید.

در ادامه این مطلب نکات مهمی که در انتخاب عروسک باید در نظر داشته باشید را بررسی می نماییم.

عروسک قیمت مناسب

خرید عروسک چه مزایایی دارد؟

قبل از آنکه اقدام به خرید عروسک قیمت مناسب نمایید، لازم است تا برخی ویژگی عروسک ها در زندگی روزمره آشنا شوید تا بدانید این اسباب بازی های ساده چقدر می توانند تاثیر گذار باشند.

بازی با عروسک یکی از محبوب ترین فعالیت کودکان از سنین پایین تا اواخر کودکی و خردسالی می باشد. در واقع اولین دوست فرزندان شما انواع عروسک ها هستند. بچه ها با این اسباب بازی های بی جان صحبت می کنند، و بیشتر اوقات فراغت خود را با آن ها می گذرانند. طوری که در مدت زمان کوتاهی برای آن ها اسن انتخاب می نمایند و به آن ها وابسته می شوند. از این رو انواع عروسک ها نقش بسیاری در شکل گیری شخصیت و روحیه فرزند شما دارد.

از طرفی شما از رفتار کودکتان با عروسک ها می توانید به میزان ارتباط اجتماعی، تفکرات و تخیلات او پی ببرید. همچنین انتخاب ظاهر عروسک ها توسط کودکتان و حوه بازی با آن، تا حدودی نشان دهنده شخصیت درونی او می باشد. اینکه آیا کودک شما به عروسک های با تم خشن بیشتر علاقه مند می باشد، و یا عروسک های بانمک و معمولی تر را دوست دارد!

بیشتر بدانید
عروسک بچه گانه

به طور کلی انتخاب کودک شما برای خرید عروسک در سنین مختلف متفاوت می باشد. او در سنین کودکی در زمان های مختلف هنوز در حال آموزش و یادگیری می باشد. پس در زمان های مختلف دارای نظرات مختلفی میرباشد. از این رو شما با انتخاب یک عروسک قیمت مناسب و خوب، با ظاهری مناسب و با مزه، می توانید در شکل گیری شخصیت کودکتان تاثیر گذار باشید.

مهم ترین نکات برای انتخاب عروسک قیمت مناسب

عروسک دست ساز

  • توجه به مشخصات ظاهری عروسک ها

در واقع ظاهر عروسک ها مهم ترین ویژگی است که توجه کودکان را جلب می نماید. پس از بین مدل های مختلف عروسک های قیمت مناسب، بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که از لحاظ ظاهری نیز مناسب باشد. یعنی این عروسک ها به گونه ای باشند که در تفکر و شخصیت کودک شما تاثیر منفی نداشته باشد.

  • توجه به جنس عروسک های قیمت مناسب

عروسک ها دارای جنس های مختلفی می باشند. و هرچه جنس عروسک ها مرغوب تر باشد، طول عمر و ماندگاری بیشتری دارد. از این رو هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می نمایید، به صرفه تر خواهد بود.

اما نکته ای که باید به آن توجه نمایید، این است که این اسباب بازی ها معمولا به طور مداوم در دست کودکان شما می باشد. و به طور مداوم با پوست آن ها در ارتباط است. پس جنس آن ها باید به طوری انتخاب شود که از احتمال بروز هر گونه حساسیت و مشکل پوستی و تنفسی برای کودکانجلوگیری نماید. همچنین از آنجایی که کودکان مدام با این وسایل ارتباط دارند، در فواصل زمانی مختلف باید آن ها را بشویید. پس جنس آن نیز باید به گونه ای باشد، که عروسک مدنظر دارای قابلیت شستشو باشد.

بیشتر بدانید
خرید عروسک اینترنتی

دیگر نکات مهم برای خرید عروسک قیمت مناسب

  1. انتخاب عروسک هایی با وزن مناسب
  2. توجه به رشد مهارت های فردی کودک : همانطور که گفتیم، یک عروسک در شکل گیری شخصیت کودک شما بسیار موثر است. از این رو در هنگام خرید ین محصولات به میزان تاثیر گذاری آن ها توجه نمایید.
  3. انتخاب عروسک مناسب رده سنی کودک : در بین عروسک های قیمت مناسب، مدلی را انتخاب نمایید که با رده سنی فرزندتتان سازگاری داشته باشد. تا کودک شما بتواند تا مدت ها از آن استفاده نماید. عدم توجه به رده سنی موجب می شود تا کودک شما خیلی زود از عروسک خود دلزده شود. و بعد از مدت کوتاهی آن را کنار بگذارد. در چنین مواردی هزینه شما کاملا بی فایده است.

جمع بندی

در بین عروسک های مختلفی که در بازار وجود دارد، امروزه عروسک های دست ساز از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار می باشند. این محصولات دارای کیفیت و طرح های فوق العاده ای می باشند. و تا مدت ها می توان از آن ها استفاده نمود. از این رو جزو عروسک های قیمت مناسب شناخته می شوند. زیرا شما تنها یکبار هزینه می نمایید، اما تا مدت زمان طولانی این محصولات ماندگار خواهند بود.

از دیگر ویژگی هایی که این محصولات را به یک محصول پرطرفدار و مناسب تدیل نموده است، آن است که انواع عروسک های بافتنی برگرفته از شخصیت و کاراکتر های خیالی کودکان است. از این رو فرزند شما ارتباط بیشتری با این محصولات برقرار می نمایند.

برای خرید عروسک دست ساز، با مراجعه به صفحه اصلی وب سایت بازیامی، می توانید انواع آن را مشاهده و خریداری نمایید. همچنین اگر دوست دارید تا خود عروسک هایتان ساخت دست شما باشد، با استفاده از فیلم های آموزشی عروسک دست ساز دهکده بازیامی در مدت زمان کوتاهی می توانید خالق بهترین ها باشید.

بیشتر بدانید
عروسک ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *