مقالات

عروسک دست ساز فانتزی

عروسک دست ساز فانتزی

عروسک ها نوعی از پرطرفداران ترین اسباب بازی ها از گذشته تا کنون هستند. این محصولات در گذشته تنها به شکل ظاهر انسان شاخته می شدند. اما امروزه انواع مختلفی از آن وجود دارد. مدل هایی که با الهام از ظاهر انسان و تخیلات افراد مختلف به دست هنرمندان مختلفی ساخته می شوند. این مدل اسباب بازی ها به دلیل ظاهر خاص و متفاوتی که دارند به عروسک های دست ساز فانتزی معروف هستند. عروسک های فانتزی از جذابیت ظاهری فوق العاده ای بهره مند هستند. و از آنجایی که این محصولات ساخته دست خود انسان است، انرژی خوبی را نیز به همراه دارد. از این رو بسیاری از افراد از این محصولات به عنوان دکور اتاق خود استفاده می نمایند. زیرا عروسک در فنگ شویی می تواند منبع انرژی بسیار فوق العاده ای باشد.

برای آشنایی بیشتر با این محصولات پرطرفدار به ادامه مطلب توجه نمایید.

عروسک دست ساز فانتزی

ویژگی های عروسک های دست ساز فانتزی

  • هیچ کدام از این اسباب بازی ها ظاهر مشخص و یکسانی ندارند. در واقع هر کدام از آن ها دارای شکل و ظاهری منحصر به فرد دارند. که این ویژگی آن ها را در جایگاه ویژه تری نسبت به سایر اسباب بازی ها قرار داده است.
  • توجه به جزئیات مانند: مدل لباس، شال گردن، گوشواره، کش مو و دیگر جزئیات این چنینی در این عروسک ها بسیار نمایان می باشد.
  • با اینکه این عروسک ها فانتزی بوده و دارای ظاهری خاص هستند، اما حس دوستی و همراهی را برایاکثر کودکان به وجود می آورند. به طوری که اکثر کودکان حداقل یک مدل از این عروسک ها را همیشه همراه خود دارند.
  • از دیگر ویژگی های منحصر به فرد عروسک‌ های دست ساز فانتزی، خلاقانه بودن آن‌ها است. طوری که عروسک‌سازان مختلف با انواع مدل موها، انواع لباس، تغییر در سایز عروسک و… شخصیت‌های جدیدی خلق می نمایند. و حتی گاهی شمایل هر فردی را در کالبد این عروسک ها جای می دهند.
بیشتر بدانید
عروسک بافی

طرفداران عروسک های فانتزی

شاید برایتان سوال باشد که عروسک های دست ساز فانتزی چگونه در مدتی کوتاه انقدر محبوب شدند؟ پاسخ این سوال کاملا مشخص است.

این اسباب بازی ها با ظاهری ساده و مینیمال خود توجه هر کودکی را به خود جذب می نمایند. همچنین سادگی این محصولات، استفاده از آن ها برای دکور های مختلف را بسیار آسان نموده. در واقع هر فردی با توجه به سلیقه شخصی می تواند عروسک مورد پسند خود را برای دکور و یا بازی کودکانش خریداری و استفاده نماید.

از طرفی اگر علاقه مند به هنر ساخت این اسباب بازی ها هستید، به راحتی و با استفاده از آموزش های صحیح و اصولی، می توانید این محصولات را با دستان خودتان خلق کنید. ما در دهکده بازیامی، دستور بافت عروسک ها را به صورت گام به گام برای علاقه مندان آماده نموده ایم و شما می توانید از ویدئو های آموزشی برای پیشرفت در زمینه ساخت عروسک های بافتنی اقدام نمایید.

عروسک دستساز

جمع بندی

حال که با این محصلات ارزشمند بیشتر آشنا شدید، پس می دانید که وجود آن در هر خانه ای الزامی است. یادتان باشد که کوکان هنگام بازی با اسباب بازی هایشان باید حس خوبی از آن ها دریافت نمایند. پس اگر به‌دنبال خرید عروسک دست ساز و به‌ویژه خرید اینترنتی آن می باشید، روی محصولات دست ساز دهکده بازیامی حساب کنید.

انواع عروسک بافتنی دختر، پسر، حیوانات و شخصیت های خیالی در وب سایت این مجموعه قابل‌سفارش هستند. و شما با خرید یک عروسک دست ساز که حاصل هنر و عشق است، حس خوب را به فرزندان خود هدیه دهید.

بیشتر بدانید
فواید عروسک بافی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *